ZeynepPtkya Dün gece düşük yaptım evde kendi düştü 10 haftalıktı hiç gelişmemişti kalbini bile duyurmadı. Sabah sabah yaxıp hüzün salmak istemezdim ama basına gelip hamile kalanlar ne kadar zaman sonra gebe kaldınız tekrar
Rojin__321 ZeynepPtkya bende aynı durumdayım dün düşük yaptım sağlıksız gebelik olduğundan ne zaman iliskiye girilir tekrar ne zaman gebe kalınmali bende merak ediyorum bende burda kalayım
ceren-123 ZeynepPtkya çok üzüldüm Allah bir daha yaşatmasın inşallah, doktora gitmelisiniz bence hemen doğru net bilgiyi uzman birinden alın tekrar gebe kalırsınız hemen inşallah 🌸
Shnkh ZeynepPtkya canım hastaneye gtseydin kontrol etseydin bazen parça kalablyr çok geçmiş olsun Rabb’im yerini doldursun inşallah
Gizem1504 ZeynepPtkya merhaba öncelikle geçmiş olsun bnde 6 haftalık düşük yaptım evde mutlaka doktora gidin parça kalmasın 6 ay oldu ben yeni yeni düşünüyorum rahim toparlansın
Eylemmm2121 Ay çok üzüldüm bence dırek bı doktora gıdın 10 hafta olmuş kürtaj gerekebilir bende 3 haftalık kaybettim üç hafta geçti üzerinden ben sımdı tekrar bebek ıstıuorum bakalım hayırlısı
ZeynepPtkya Eylemmm2121 bende senin için çok üzüldüm umarım saglıklı bir şekilde hayırlısı ile bir daha hamile kalırız. Kalbi duymamış olmama rağmen çok üzülüyorum
ZeynepPtkya Eylemmm2121 saat 9 u bekliyorm Dr gelir gelmez gideceğim parça kalmışsa ilerde riskli oluyomuş
ZeynepPtkya ceren-123 amin inşallah. Evet gidicem Dr ne derse öyle yapcam. İnsan başına gelenleri nasıl olduğunu merak ediyo ondan uazdıö cnm
Rojin__321 ZeynepPtkya hayır hiç ağrım oldi diyebelirim biraz regl ağrısı çektim sadece ardından da kanamam durdu zaten
Rojin__321 ZeynepPtkya ama parçalarım çok büyük şekilde geldi hareket edince sanki aniden 1 bardak kan dökülüyor gibi oluyordu ve benim 1 hafta öncesinden de kanamam başlamıştı
ZeynepPtkya Rojin__321 benimde aynı ama benim aynı gün içerisinde gerçekleşti akşam kanama oldı hastaneye gittim gece uyandım kan içindeyim agrım çok sancım çok büyük bir parça kaydı gitti sonra ağrı kesildi birazdan da gidicem ultrason baksın ne durumda diye
A_nuur19 ZeynepPtkya Canım çok geçmiş olsun rabbim inşallah bu ay tekrar nasip eder gönlüne ferahlık verir üzülme ne gelirse Rabbimden 🥰
Rojin__321 ZeynepPtkya anladım canım benimde kahverengi akıntı şeklinde geldi sonra kanamaya ve pıhtı gelmeye başladı 1 hafta kadar ilk geldiginde doktora gittim biraz bekleyelim dedi bekledim ama kürtaj dedi geldim iş vs tutum büyük paracalar şeklinde geldi ve 3 saat içinde de kanamam durdu eyer doktora gidebilirsem bende gitmek istiyorum malesefki doktorum çok uzak