Rabbim yardımcın olsun inşallah bi an önce biter .
6 haftalık kanamam başaladı 15 gün adet kanaması gibi sürdü . İlaç iğne kullanmama rağmen . Nerden geldiği belli değildi . Benimde 2 tane çocuğum var , dinlenmek pek mümkün olmadı .
10 haftalık olduk iyiyim şimdi. İçini ferah tut. Pıhıtı düşmediği sürece ağırın yoksa inşallah birşey olmaz 🤲🏻 Bazı kadınların böyle kanamaları oluyormuş. Benimde ilk defa başıma geldi .
Diğer iki hamileliğim çok rahat geçmıştı.