Kızlar ilk doğum özelde oldu uyuşturup öyle taktılar sondayı takılırken hissettim ama ağrı acı bişey olmadı uyuşmadan takılanlar da aynı his olduğunu söylüyorlar ikinci doğumu özelde yapabileceğimi sanmıyorum şartlar zorlaştı iyice çünkü 😑 uyuşmadan takılırken ne hissettiniz devletler uyuşturmuyormuş öyle dedi herkes, ben de korkuyorum açıkçası