Tubatubila Arkadaşlar merhaba gebelikte probiyotik kullanan var mı acaba 30 haftaligim doktora gittiğimde bahsetmedi aslında ama reçetede varmış eczane verdi şaşırdım ata flor diye bir probiyotik
Minicikbal Tubatubila bende kullanıyorum vimesa diye bi probiyotik devletteki doktor verdi eczacı her gün içilmesi gerekiyor dedi kendi doktoruma attım özeldeki o da etkileri olduğu gibi yan etkileri de var haftada 2 kere kullansan yeterli dedi
Tubatubila Minicikbal Anladım teşekkür ederim peki doktor yazarken probiyotik veriyorum demiş miydi benimve nabız recetemde sadece kan ilacı vermiş gorunuyo da