Merhaba kızlar bende doğum hikayemi anlatmaya geldim ve hepinizin aklında olmasını istediğim birşey olduğu için doğum anımıda anlatmak istedim çünkü erken doğum hepimizin tedirgin olduğu bir konu 11. Haftada plesentamın aşağıda olduğunu söyledi doktorum ve özel hastane takipliydim kendime dikkat etmeme rağmen yukarı çıkmadı ve 30. Haftada doktorum artık beklememize gerek yok sezeryan olarak düşünebilirsin demişti 32. Haftada çok ağrı şikayetiyle tekrar gittim doktoruma kasıklarımda inanılmaz bir baskı vardı ve kanama yaşadım çok az miktarda doktorum bunun normal olduğunu plesentamın aşağıda olduğundan kaynaklı olabileceğini söyledi ve bebek çok aşağıda baskı yapıyor dedi magnezyumumu değiştirdi ama bu beni hiç rahatlatmadı karnım çok sertti 34. Haftamda genital bölgemde aşırı derecede batma hissettim zongluyordu doktoruma mesaj attığımda hep nst ye yönlendirdi ve nst de sancı çıkmıyordu 35+2 olduğumda yine çok ağrı şikayetiyle nst ye girdim sancı çıkmadı ama ebe karnımın sertliğini beğenmediğini doktorumada iletti bana serum ve tahlil istediğini söyledi bende eve gidip dinlenmek geçmezse öyle gelmek istedim çünkü hep aynı sonuca varıp eve gönderiyolardı ailem artık evham yaptığımı düşünüyodu kimsenin haberi bile olmasın istiyordum ailem uzakta olmasına rağmen ağrılarımı anneme söylediğimde bizde çektik normal diyip gereksiz olduğunu söylüyordu hastaneye gitmemin bende bu sefer onu dinleyip eve geldim ama doktorum arayıp tehlikeli olduğunu özel hastane olmasa bile lütfen araştırma hastanesine git bebeğin bu kadar süre sert olması normal değil dedi bende doktoruma güvendiğim için hemen hastaneye geri döndüm nst ye bağladılar bazen 0 da gösteriyordu değerleri ama bi sorun olmadığını düşündüm ebe gerçekten çok yüzü asık bi kadındı ailem uzakta olduğu için eşimi eve eksiklerimi almaya göndermiştim tek başıma olduğum an bebeğin kalp atışları çok zayıf seni sezeryana alacağız dedi ben sabahı kast ettiğini düşündüm ama bebeğin sabaha kadar asla dayanmaz dedi gerçekten benim için yaşadığım en kötü gündü doktorum hemen geldi saat gece 01:30 bebeğim doğdu sağlığı yerindeydi çok şükür ağrılarımın sebebi plesentamın kanamasıymış evde durup sabahı bekleseydim plesenta bebekten ayrılıp bebeğimin ölmesine neden olacaktı iyi ki kimseyi dinlemeden geri hastaneye döndüm şuan durumumuz çok iyi benimde bebişiminde gebeliğinizde içinize sinmeyen bir durum varsa kimseyi dinlemeyin sadece doktorunuzu dinleyin bu saatte bu kadar uzun yazdım ama benim için bi o kadar kötü ama bi o kadar da güzel bi anıydı çünkü sezeryan beklediğim kadar kötü değildi çok iyi geçti ilk gebeliğimdi sizde sakın kimseyi dinleyip görüp ön yargılı olmayın sorularınız varsa yanıtlayabilirim 🤍