Bebemiz Arkadaşlar 11 günlük beneğim 4-5 gündür geğirmiyor. Acaba midesinde gaz oluşmamış olabilir mi alttan gaz çıkarıyor ama geğirmiyor. Yaşayan var mı
Dilhun Beslemeyi bitirmeden ara verip bi gazını yollayıp öylr devam edin, bitince tekrar gazını çıkarın. Her beslenme sonrası illaki gaz olur. Ağızdan cıkaramazsa popodsn cıkarır ama siz yine de huzursuz olmaması için ara gaz yoklayın