Kızlar merhaba öğretmenim 4 aylık hamileyim sesim kısıldı ve sonra da boğazım ağrıyor dün oldu bir anda. Baktım beyazlık yok kızarıklık var. Ateşim olmadı. Ama iyi hissetmiyorum. Özel sektördeyim ve yoğun çalışıyorum😔 hamileyken boğaz ağrısına güvenli bir yöntem var mı? Ya da bebeğe zararı olur mu? Birkaç güne geçmezse ya da ateş olursa doktora gideceğim. Ballı sıcak su içtim, henüz parol almadım daha. Antibiyotik kullanmam umarım çok üzüldüm😔😔