fatmaaaas ben duşta su kaçırdığım için yaşamıştım. Zonklayarak ağlıyordu ve uyuyamıyordum. Kbbye gittim, iltihap kaptığı için antibiyotik verdi. Kadın doğum doktoruma da sorarak ilacı içmiştim öyle geçmişti. İhmal etmeyin, mutlaka kbbye gidin bence. Hamileyiz ama sonuçta bizim de kendimize bakmamız lazım.