Serya3 Ya çok sabırsız olarak açıyorum bu postu🥰🌸 belirtisi olan veya test yapan var miii 🥹💕benim şuan bi belirtim yk sadece göğüslerde hassasiyet var ya .. ve üstüne aşırı derecede gribim 7 gündür geçmedi 😑😢
mommasli Serya3 canım bende öğreneceğim zaman grip tarzı soğuk algınlığı gibi bişey olmuştum, inşallah darısı başına sana da nasip olsun 🌸
gunesveguney Serya3 benimde 6 gün var bi geçmek bilmedi ya bu akşam test yaptım ama öylesine yapmıştım negatif çıktı varsa bile yarından sonra çıkar diye düşünüyorum. Kasık ağrım falan var ama belirti mi bilmiyorum bu ay denemeye başladık bizde
Aysenurkayaa23- Serya3 canım ben geçen ay öyle öğrendim 7 gün kala silik çizgi çıkmıştı erken gebelik testiydi bir gün sonra kan verdim beta hcg 47 çıktı inşallah gönlünüzden geçen nasip olur❤️🤲🏻
Serya3 Kzlar anlık yazıyorum adet sancisi gbi baldirimda ve kasigimla afedersiniz alt bölgemde ağrı var. Âdet olucam galiba çok üzgünüm 😑hem gribim hem ağlıyorum çok kötüyüm 😔😔
Serya3 gunesveguney bende bi erken gebelik testi alym diyorum ama sonra boşver geciksinde öyle diyorum bilmiyorum bat 28
Merve8155 Serya3 ben internetten siparis vermistim yarin gelise eger belki denerim suan pek bi belirtim yok bi sey olcagini sanmiyorum
Deletedmom_109 Yumurtlamadan önceki günü ve yumurtlama gününü değerlendirmiştik. Evvelsi gün ve dün sol yumurta tarafımda batma vardı bugün de ara sıra yokladı.. başka bi belirti yok.
Aysenurkayaa23- Serya3 ama şunu da söyleyim beş dakika bekledim silik çizgi yoktu değilim deyip vazgeçtim yarım saat sonra çöpe atarken gördüm nolur nolmaz dedim doğru çıktı
Aysenurkayaa23- Serya3 sen yinede adet gecikmeni bekle en kısa zamanda nasip etsin inşaallah rabbim 🤲🏻