Tugbaarasderin Sizdede oluyo u bazen boyle tıtreme gıbı ürperme gni oluyor cok tedırgın oldun daha once basına gelen varmı 🙏🏻
Yaprakkm Tugbaarasderin bende oluyor canım bazen ani tepki verince sıçrıyo bazen titriyo gibi oluyor normal diyolar
Oznr Tugbaarasderin yaa yerim onu 😀😀 benimki de cok titrerdi simdi dogdu uykudan uyanirken el bilegini titretiyor demekki o zamanbda oyleydi