Kızlar benimde bugün öğleden sonra 5 gibi böyle çok hafif regl sancısı gibi ağrım vardı. Akşam 22.00 gibi ılık duş aldım yattım. 02.30 da şiddetli bel ağrısına uyandım o zamandan beri belimin ağrısı hiç geçmedi çok fazla ağrım var yürüdüm pilates topuna çıktım şimdi uzanıyorum soluma ama asla geçmiyo ilk hamileliğim sancı mı bu anlamıyorum