Zeynep6095 Hanımlar bebegin başı aşagıda baya dedi doktor geçen cuma yani pozisyon değşmez dimi ters pozisyona geçmez dimi doğuma kdr 39+2 olduk sağ tarafımda bi toplanma gbi olyo da
Tugceaker Zeynep6095 yok onun eli kulağında 🥰🥰 o artık kanala girdiyse değişmez 🥰🥰 bende 21 haftalık hamileyim her muayneye gittiğimde Başı aşağda perşembe günü detaylı ultrasonumuz var bakalım neolcak 🥰
Zeynep6095 Tugceaker Tugceaker saol canım teşekkür ederim bende korku olyo ya sezeryan olrsa dye geçen cuma baktı işte ultrasondan hatta yüzünü ble göremedik bu baya aşagı inmş dedi 😁 gelsin artık ya 39u geçtik
Tugceaker Zeynep6095 gelir gelir hayırlısıyla sağlıkla kucağına al bebişini canm 🥰🥰 eli kulağında onun sen yinede hazırlıklı ol panik yapma 🥰