cennetkokulum_ Şiddetli bel ağrılarınız başladı mı? Bu ikinci hamileliğim fakat ilk hamileliğim çok farklı geçtiği için çoğu durumu unutmuşum gibi geliyo sanki.
BerivanLina cennetkokulum_ 3. Gebeligim sanki ilkmis gibi geliyor hicbisey hatirlamiyorum 😂 asiri sirt agrisi cekiyorum kiz bebek bu arada. Yani diger ikisinde cekmedigimi bunda cekiyorum 32+5 iz ne zmna kdar bu agrilar devam etcek 😔😂
Simasu14 cennetkokulum_ Bende öyleyim kızımda hicbirsey yaşamadım. Bunda kasık ağrısı ve bel ağrısı yaşıyorum😮💨
Serrabade Evet başladı hatta erkek bebek bel ağrısı yapar hurafesine inandım inanıcam yani o derece 🙊 Kızımda çok rahattım çünkü
cennetkokulum_ Serrabade Benim de erkek bebek. Hurafeye ben de pek inanmam ama gerçekten dayanılmaz bir ağrısı oluyor sonradan. Çatı ağrısı ile birleşince de çok fena.. Sağlıcakla bir doguralım hayırlısıyla
pims 33 oldum bende şimdi yazmak için girdim uyutmuyor bel hatta sırt ağrım yaşayan var mı die demek normal umarım devam etmes durur uykum var uyuyamıyorum bebeğimde çok aşırı hareketli karnımda
Sukut66 Kızlar bende 32 haftaligim bacak bel ağrım vardi hatta pelvik agrisi magnezyum kullanmaya başladım geçti çok sukur tavsiye ederim