Dileeekk benim de iki gündür üşütmüşüm gibi karnım ağrıyor arada belim ağrıyor. 31+2 haftalık hamileyim, ayaklarımın altına sıcak su yapıyorum rahatlatıyor. Belim karnım ağrıyor ve genelde de akşamları başlıyor. Onun dışında sola yatmaktan sol kalçam çok ağrıyor 😅 bebek arada akşamları kendini kasıyor karnım sertleşiyor yürürken zor oluyor ama yatınca rahatlıyor.