Merhaba 2 yıl önce sezaryen doğum yaptım şimdi hamileyim doktor kontrolüne gittim doktorum henüz çok yeni olduğunu kesenin yeni oluştuğunu söyledi , ben tekrar sezaryen doğum yapmak istemiyorum ilk doğumum da 1 ay toparlanamadım şimdi bakmam gereken bir çocuğum bir de bebeğim olacak onun için normal doğum istiyorum acaba aranızda sezaryen sonrası normal doğum yapan var mı ??