icimdekidunyam Bebeğimdeki sorunlar nedeniyle doktor sonlandırabileceklerini söyledi genetik sonucunu bekliyoruz ama merak ediyorum tahliye olurken aneztezi yapılıyor mu yoksa herşeyi hissediyormusunuz çok canınız acıyor mu bilen varsa yazsın :(
Sszer Ben bebeğimin kalbi durması sonucu kürtaj olmuştum ama benim bebeğim çok küçüktü 7 haftalık sonrası 2 veya 3 hafta daha bekleyip gebeliği sonlandırdı doktorum tamamen uyumuştum ben hiç birşey hissetmedim
icimdekidunyam Nurellaaaaaaa1212 bebeğimi 3 kasımda ilaçlı düşük yapmak zorunda kaldım :( tüm genetik testler , patolojik testler yapıldı hiç bir sorun çıkmadı kimse neden böyle olduğunu anlamadı nazar dediler en son . 4 ay tüm bu süreçlerden dolayı bekledik ve şimdi yeniden hamişim hatta bu hesabımı kapatmıştım @Eylul1444 adıyla hesap açmıştım şimdi hamile kalınca tekrardan bu hesaba geçiş yaptım :)
Eylul1444 Nurellaaaaaaa1212 hayırlı olsun ikimize de , diğer hesap bana kötü anıları hatırlattığı için bununla devam etme kararı aldım :) bebişlerin haftalarını testlerini falan haberdar ederiz birbirimize inşallah bu sefer hayırlısıyla sağlıklısıyla kucağımıza alırız canım