bebegimolacak Sabredemiyorum🥹bugün de karnımda sancı gibi ağrı var çarşamba yada perşembe gel dedi 30 u 31 bakalım ne olucak ama evde yapıp negatif olursa bile evde öğrenmem daha iyi olacak orda öğrenirsem üzüntümü dışa vururum ağlamak istemiyorum evde kendimi alıştırıp öyle gideceğim