Mine34 36 haftalık gebeyim bebeğimin FL si 32 de çok mu geride sezeryan olucam baya uzun bir sezeryan günü verdi çok üzülüyorum
Leylaaa_46 Mine34 2 hafta normal sayiliyor ondan fazlası normal değil . Ama doktorunuz ne söylüyor o önemli olan . Yazan var ayni şekilde olup sağlıklı olan . Sağlıklı ise sorun yok
Enfal_06 Mine34 2500 gr doğdu 37+4 de doğdu 2 hafta gerilik vardı genetik dedi doktorumuz doğdu minikti ama sonrasında toparlandı şu an 2 aylık