BADE38 ay Allah razı olsun ben biraz panik bir insanım korkardım valla önceden bilmek biraz daha rahatlatıyor insanı evde parol var doktor geçen gittiğim de ne olur ne olmaz diye vermişti eğer ateş olursa onu vermem yeterli olur sanırım ay inşallah olmaz ateşi ,