Kızlar ben 2 ekimde düşük yapmaya başladım 8-9 gün sürdü kanamam bittikten sonra beta verdim 1 hafta önce verdiğim beta sonucu 17 idi 1 hafta sonra tekrar verdim tam 5 çıktı 7 günde bu kadar az düşmesi normal mi 5 in altına düşmesi gerekmez miydi bir hafta içerisinde çünkü doktorum 5 in altına düşmesini görmem gerekiyor dedi