Hanımlar merhaba. 22 haftalığız. Malesef soğuklardan dolayı vücudum kupkuru ve çatlak çatlak oldu. Kimyasal olmayan bebişe zarar vermeyecek kendim için bi nemlendirici arıyorum önerisi olan var mı. Bebe yağı sürmeyi düşünüyorum sizce etkili olur mu yoğun kuruluk için