Bhrdnz Kızlar Incia kullanan var mı kokusu normal mi bunun ya bir makine yıkadım ne kadar değişik ve ağır bir kokusu var kuruyunca uçar mı değiştirmeli miyim sizce
Balaanesi Ben kullanmıştım ama kokmuyordu hatırladığım kadarıyla zaten içeriğinde parfüm de yok. Acaba çok mu kullandınız çamaşır azsa çok gelmiş olabilir kullandığınız ölçü. Yine aynı olursa elinizdeki bitene kadar ekstra durulama yapabilirsiniz
Bhrdnz Balaanesi arkasında 4 5 kg çamaşıra bir kapak yazıyordu ki bir tık daha az koydum ama böyle Arap sabunu gibi sanki rengi kokusu da çok ağır geldi gerçekten bilemedim
goktugunannesii Bhrdnz hamilelikten kokuyu ağır almış olabilir misin :) bana da hep kokular ağır geliyor :D eşine sor istersen bir baksın kıyafetler ağır kokuyor mu Incia çok güzel ve temiz bir marka.
Balaanesi Bhrdnz temiz içerikli bebek deterjanlarının değişik bir kokusu da var tabi ama çok çok ağır değil bizim deterjanlar gibi kokmaz yani. Sizinki çok kötüyse bilemedim yani belki o kutuda bir sıkıntı vardır
Bhrdnz goktugunannesii eşim yok ama annem var yanımda ona da çok ağır geldi kadın zor astı çamaşırları ay bozuk galiba bu 😁
Bhrdnz Balaanesi evet yani bende böyle mis gibi bir koku beklemedim hatta koku da beklemedim ama aşırı ağır koktu sabah gittim artık başka deterjan aldım kullanmam bir daha