2bebekbiranne Kayakizi var canım Allah’ın izniyle ama tabi kan en doğru sonucu verir şimdiden tebrikler ❤️
sseevvaall4 ayy gözünüz aydın ben görüyorum gerçekten tabi zamanla daha net sonuclar oluşur yarın sonraki gün tekrar yaparsınız
sseevvaall4 Kayakizi trendyolda bir tane markadan söyledim ben doğru çıktı sonucu prodoctor adı zaten aşırı yorumu olan erken gebelik testi siz de tercih edebilirsiniz bu markayı bilmiyorum
GirlandBoy_Mom Kayakizi rica ederim canım ne demek sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın inşallah yarın mutlaka kan ver bence
NKE Kayakizi benimde ilk böyle silik çıkmıştı ama 2.testte gayet belliydi sabah ilk idrara çıktığınızda yapın kesin belli olur