Zeynep1601 Mide yanması 1-1,5 aydır bende de başladı. Doktor gaviscon şurup verdi, iyi geliyor ama maksimum 1-2 saat etki etti bende. Yağlı, baharatlı, acı, ekşi, tatlı şeyler tükenince resmen nefesim kesiliyo. Reflü gibi. Yanıyor, ağrıyor, kaynıyor, bi de boğazımda göğsümde sıkışmışlık hissi falan. Gavisconu artık kafama dikicem fayda etmiyor deyince, başka bir ilaç verdi doktor. Bakalım inşallah onunla idare ederim. Yiyip yatıyorum mecburen, o da ayrı mahvediyor. Hayırlısı 🤷🏼♀️