ben ikinci testin tekrar yapılması gerektiğini düşünüyorum çünkü çizgilerin biri sağda diğeri solda çıkmış o test çubuğunun markasını biliyorum uygulamada geçersiz diye hatırlıyorum en test sonucunu çizgiler ortada verir belirsizlik çok kötü ben de yaşadımm ilk test hakkında yorumum yok orda belirgin ama o erken gebelik testi değil diye biliyorum Uzun çubuk olanı tekrar yapıp at canım o zaman daha net olur kafandaki soru işareti de biraz bile çıksa tamamdır