Hepinize iyi akşamlar merhaba 11 haftalığız henüz.Doktor hanım ultrasondan %80 kız cinsiyet tahmini yaptı.Daha sonra fetal dna testinde hastalık olup olmadığını araştırmak için teste başvurduk bugün sonuçları geldi aynı zamanda cinsiyetin erkek olduğu söylendi.Bir kız bir erkek kafamızın karışması bir yana testin sonucu ne kadar doğru kafam karıştı baya.Çünkü test sonucu erkek dese bile bazı hastalarım benim dediğimle cinsiyeti doğru dendi siz ne düşünüyorsunuz