Çok absürt atlayıp zıplamalar yaşanmadığı sürece bir şey olacağını düşünmüyorum. Bir de hep derler ya yaşayacak nefesi olan bebek ne kadar ters şeylerle uğraşsanız da yaşar diye, buna kesinlikle katılıyorum. Ben de daha 3 haftalık hamileyken bilmeden hunharca çok uzun mesafe atlayıp zıplayarak koşmuştum. Şimdi doğuma gün sayıyorum. Yani o kadar da kasmayın 🫠🌸