Fatihinannesiii Bende kan verdim devlet Hastanesi’nde diğer testler çıktı ama beta akşama doğru çıkmıştı bekle canim yoğunluk olabiliyor
Adus Linasenem çıkmadı hala bekliyorum kontrol ediyorum yok akşama kadar çıkmazsa eşimle el mahkum hastaneye gidicez
Azra4155 Adus geç düşüyor maalesef e nabıza hastanenin numarasını arayın ordan öğrenin en güzeli bence💖
Masal7778 Devlet hastanelerinin numarası var internette ben bazen ariyorum sonucum çıkmamış diyorum ne sonucu diyorlar söylüyorum onlara da kaç çıkmış diyorum söylüyorlar 😂
Eylul41 Adus sonuçlar çıkmıştır ama doktor onaylamadigi icin e nabiza düşmüyordur bende geçen idrar verdim bekle bekle aciklanmadi 1 saatlik şey sonra gittik doktor onayladi ve düştü hemen