helloandhello Bebek haraketleri ne zaman (kaçındı hafta düzene girer ) daha çok hissedilir ? 23.haftadayım dün çok kıpır kıpır bugün evi serdim bir iki vuruş yaptı bu kadar 🤭😊merak ediyorum heyecanımı merakımı maruz görün canım anneler 🙏🤍
Sinem0135 helloandhello canım normalmiş 30 hafta dam sonra yavaş yavaş düzene giriyormuş . Bende o haftada öyleydim endişelendim doktorum normal olduğunu söyledi . Bir de bebek eğer sırttı sana dönükse o haftalar da hareket hissedilmeyebiliyırmuş . Ben şuan 31 haftalığım bazen gün boyu aktif bazen de sakin .. Rabbbim sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻❤️
aslaninannesi7 helloandhello 25 haftalık hamileyim hala düzenli değil bazen kıpır kıpır bazen tık yok. Korktum doktoruma danıştım da 28. Haftadan sonra düzene girer dedi. Rahatladım. Genellikle çok ayakta olduğum zamanlar azaldığını farkettim ama normal zamanlarda daha hareketli 💙
akkaya_1234 helloandhello ay bende hareket lerini net ve sürekli hissetmek istiyorum yirmi haftalığım
3bebe1anne helloandhello bundna sonra hep hissedersin ama yatınca çünkü iş yaparken o uyur ondan hareket etmez
helloandhello Sinem0135 amin canım çok sağol içimi rahatlattın 🤲 cocuguma birşey mi oldu korkusu var hep Rabbim korusun 🙏
Sinem0135 helloandhello evet canım o korku ne yazikki hep oluyor . Bugün bile dünden beri hareket neredeyse aşırı az hissettim . Sonra hiç hissetmedim korku stres çok bunaldım bir de benim önceden 2 gebelik kaybım var . Ama çok şükür sonradan belli etti kendi . Senıj de için rahat olsun canım ❤️
Sinem0135 helloandhello Tatlı bir şeyler ye canım ama endişelenme yine de içine sinmiyorsa doktora gidebilirsin. Ama dediğim gibi doktorum bu haftalarda çok normal olduğunu söylemişti bana
Melamial Yorulunca keyfine bakar. Makat olunca fazla hissettirmez. Bebek değil paşalar😄 25ten sonra daha netleşir kilosuyla ayak boyunu hayal edin😅
helloandhello Melamial inşallah doktorumda bir ara sormuştum normal demişti birgün hisseder birgün hissetmezsin dedi bakalım artık ya yarın nasıl olacak
helloandhello aslaninannesi7 aynen öyle dün evi serdim biraz evde iş yaptım tekmelemedi hiç normalde çok güzel haraket ederdi iki gün oldu halen tekmeledi endişelendim kendi çük küçük kıpırdanmalar oluyor
helloandhello aslaninannesi7 gittim acile gayet iyi tam sınır haftası normal böyle şeyler dedi doktor