Merhaba arkadaşlar e nabıza girdiğimde 32 haftalık olarak gözüküyorum normal de 30+5 im Çalışan bir anneyim 32. haftada rapor almayı bekliyorum raporu neye göre hesaplayıp veriyorlar e-Nabız‘daki yazılan doğru mu ultrason daki 30+5 çünkü bu konuda fikri olan biri varsa bilgi verebilir mi