Bahar5234 KIZLAR UYKUSUZLUK ÇEKEN VARMI 3 AYLIK OLDUM AMA YATAMIYORUM OTURARAK UYUYORUM VARMİ BÖYLE OLAN RAHAT EDEMİYORUM Bİ TÜRLÜ GENELDE HERKES UYUYORMUŞ BEN GÜNDE 3 saat zor uyuyorum
Tuyu1 Bahar5234 daha çok erken olmuş canım senin için ben 7 ayımdayım yeni uyku sorunu. Başladı 3 aylık dönemlerimi özlüyorum şahsen 😊
CaglaBaykus Bahar5234 bende sizin gibi ilk aylarda zor uyuyordum. İlk aylarda ki beden değişimi karın gerilmesi psikolojik etkenler ile uyku zorlaşıyor. Ben ufak bı gebe uyku yastığı aldım beni epey rahatlatmisti. 21+3 teyim şuan uyku problemim yok. Umarım sonuna kadar rahat ederiz 💐
Tazegebes İlk zamanlarda uyku sıkıntısı pek yaşamadım ama 36.haftadan beri uykularım berbat 🥲 38+5 oldum uyuyamıyorum desem yeridir. Geceleri sürekli ayaktayım sağdan sola dönerken uyanıp uyuyamıyorum