Kizlar ben 11+3 günlük hamileyim ve bugün inanın sağ tarafında bebeğimi hissediyorum . Bu mümkün mü derseniz evet gerçektwn hissediyorum ama yada ben kuruyorum diyevem ama ciddi mana da sanki kıpır kıpır ediyor içimde sağ tarafimda hissediyorum ben . Ayrıca bu ikinci gebeliğim benim gibi erkekn hisseden var mı acab