1anneeeeee anladım ben oğlumda 2023 yılında 400 liraya park beşik almıştım 😂, hareketlenince bıraktık zaten 5_6 ay kullandık.Şimdi ikinciye de aynısını kullanacam inşallah o yüzden öyle geldi bana . Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin İnşallah umarım memnun kalırsınız