Pnarozbulut benim kasılmalarım çok vardı erken Doğumu tetikliyor dedi doktor tabi bi doktorla kalmadım üç doktora gittim biri düşük olabilir dedi biriside korkulacak birşey yok rahmin genişlediği içinde oluyor dedi 5 aylık ken başladım bir ay olcak kullanalı arada kasılma oluyor ama oda normalmiş rahim genişliyor