Bende 1 2 hafta önce ağda yaptıracam. Ve hiç başkasına ağda yaptırmadım. Araştırmalarım göre bişey olmuyor. Ayrıca ağdayı bir kaç gün kala değil 1 2 hafta önce sinden yapılmadı uygunmuş çünkü doğumda enfeksiyon kapabilirmiş anne. O yüzden 1 hafta önce yapılması en azından uygun görülüyormuş. İçiniz rahat olsun. Onun patlayacağım varmış ağdaya denk gelmiş bence.