tugceecoban 26 haftalık hamileyim Bugün yüz felci geçirdim. Prednol başlandı Hamileyken prednol kullanan beyin mr çektiren oldu mu aranızda ? Neler yaptınız ne zaman düzeldiniz ve psikolojinizi nasıl yönettiniz? Başıma sürekli yeni bir şey geliyo cok olumsuzum artık..
ipos tugceecoban ben de yaklaşık 2 sene önce geçirdim, hamile değildim. Sadece sol tarafta yaşandı, ilaç tedavisiyle düzeldi. Mr da çekilmişti ama hamilelik kısmını bilmiyorum. Çok ileri seviye değilse muhakkak toparlıyorsunuz, geçmiş olsun 🙏🏻
Tatlianneadayi0 2 sefer geçirdim benim geçirme riskim hep var. İkinci geçirmem de emara girdim hamile olmasan normalde fizik tedavi görmen lazım 15 gün ışın tedavisi , ölü hücreyi yakıyorlar işte. Hamileyken bu süreç nasıl olur bilmiyorum çok geçmiş olsun 🤍