Merhaba kızlar 10 haftalık hamileyim. Bu süreç içerisinde hiçbir şekilde mide bulantısı,baş dönmesi ya da nblim herhangi bir hamilelik belirtisi geçirmedim.Sadece göğüste hassasiyet oluştu.Aşerme de yok. Tatlı isteğim kesildi. Tuzlu ve acılı şeyler yemek daha çok hoşuma gidiyor.Bu normal mi.