bahocum Prmdkanneee çok kitap alışverişi yapardım oradan güvenilir. Satılmadıysa doğan holding’in zaten
Prmdkanneee Rabiamina ertav aa çok sevindim kızlar, satıcı puanı 9.1 olan satıcı da iyi midir ya başka dikkat edeceğim bir şey var mı bilemedim
Rabiamina Prmdkanneee ben de şimdi bebekle ilgili kitaplar almayı düşünüyorum. Aldığım hiçbir kitapta sıkıntı yaşamamıştım ve güzel sağlam kutuda geliyorlardı. Olumsuz bir şey olsa illa ki yorumlarda belirtilir. Mesela kitap yurdunu asla önermem
Melamial İdefixten mop almıştım. Satıcılarıyla aralarındaki iletişim nasıldır bilemiyorum tabi. Ben orj satıcı olarak almıştım