Kulol Kizlar saygı hastanesinde hangi doktora gidiyorsunuz ben pelin koca ya gidiyorum daha önce nihan hanıma gidiyordum güler yüzlü ama çok bilgili gibi gelmedi pelin hanımda suratsız ama bilgili gibi sizce hangi doktor birde fiyat olarak 2.5000 sezeryan 37 haftadayız bakalim hayirlisi
Selimunl Kulol ben ebru hanıma gidiyorum 👍🏻 27. Haftamdayım doğumuda orada düşünüyorum bakalım hayırlısı. Ablam geçen aralık ayında nihan hanımda doğum yaptı çok çok memnun kaldı
Aysgl1997 Ben o hastanede pelin hanımla beraber çalıştım cok iyi bir doktor biraz sert gözüküyor evet😊