Zeliha1_ ben kizim dogdugunda ayni sizin gibi nefes alisverisini kabaca tabiriyle ‘begenmedigim’ icin 😊😊😊😊 acile goturdum ve doktor sunu dedi
‘Yenidoganlar anne karninda muhakkak agiz burun yoluyla su yutarlar, bu normaldir, yuttukları su burnunu doldurdugu icin hiriltili nefes almasi cok normal karsilanir ama tabiki nasal sprey kullanabilirsiniz’
Ben yurtdisinda yasiyorum, burada doktorlar cok cok cok acil bir şey olmadigi zaman hicbir seye mudahele etme taraftari degillerdir ama bunun çok normal oldugunu benim panik atak gecirdigimi gorunce 2-3 doktor arkadasiyla beraber soyledi.
Iciniz rahat etmeyecekse tabiki goturun doktora ama gönlünüzü ferah tutmanizi dilerim. Sevgiler🌸