Glr95 bizde 1 yıldır çocuk istiyoruz bir defa kimyasal gebelik yaşadım üstünden 6 ay geçti olmadı doktor hiç bir problem yok diyor ama hep bu dönemlerde stres yapıyorum ağlıyorum sürekli , düşünüyorum bazen kavga çıkartıyorum evde o anki psikolojiyle konuşacak kimse de bulamıyorum