38+0 haftalık gebeyım kaynar bir şey geldi pedime baktım sarı bır akıntı pedi çıkarttım peçete koydum cıktım kaynar bir su geldi biraz sonra tekrar degıstırdım az bişey yıne geldi ardından kasıklarım ufak ufak adet sancısı geldi zaten 1 haftadır adet sancısı gıbı sancılarım vardı acaba su mu geldi