HaticEc15 Merhaba hamisler birşey sormak istiyorum e nabızda 30 hafta gözüküyorum normlde 28 hafta detaylı ultrasonda da bebeğin tahmini doğum tarihi 14 Ocak kafam çok karıştı ve haftama göre karnımın aşağıda düştüğünü diyolar bilgisi olan yardımcı olur mu 😊
seyma0661 HaticEc15 bende de doğum tarihi 17 Mart yani olması gereken gözüküyor ama haftam 20.hafta gözüküyor aslında 19.haftadayız
TKumsall HaticEc15 benim 16+4 17 haftalık gözüküyor ama ultrasonda 4 gün önce 17 haftalık çıkmıştı ondan mı diye bir sorguluyorum şu an
Minikveannesi2 seyma0661 19+1 olduğunuzda 20 haftaya girmiş sayiliyorsunuz o yüzden olabilir ben şu an 19+3teyim 20 haftalık yazıyor bende de
HaticEc15 seyma0661 2-3 önce gördüm kafam karıştı dedim acaba ben mi yanlış anlıyorum doktoru sonra detaylıya girdigmde 21+3tum detaylı ultrasondaki doktor 22+3 dedi şuan ona göre uygulmada 27+6 e nabizda 30 hafta
Minikveannesi2 TKumsall evet ultrasonda zaten birkaç gün büyük veya küçük çıkmasida sorun olmuyo ama gün hesaplamasi 17+1 olduğunuz anda 18.haftaya girmiş oluyorsunuz