Daha önce kanal tedavisi olmuş bir dişim 1 haftadır ağrıyor ama dün ve bugün ağrısı aşırı şiddetlendi dün gece uykudan bile kalktım tuzlu suyla felan gargara yaptım parol içtim karanfil koydum o sayede dalmışım uykuya . Şuan yine çok şiddetli ağrım var. Doktor tedavi uygular mı başına gelen oldu mu ?