Bende kronik kabizlik var yani hamilelikten de once ilk haftalar her sabah 1 kasik zeytin yagi içip üzerine ilik su içtim hem bebegin beyin gelişimi içinde iyi zaten 15.haftadsn sonra Dr magnezi calsine die ilac verdi gün aşırı içiyorum 36 haftalik olduk çok şükür kabizlik yaşamadım doğumdan sonrada bu sekil devam edeceğim