Feniks
Canım bende aynı dertteyim. 30+2 den beri erken doğum riskim vardı açılmam ve servikal kısalık yüzünden birde bebek doğum pozisyonunu almıştı… ciğer geliştirici vuruldu hastanede yatışım oldu(10 gün) sonra taburcu oldum eve geldim evde de sürekli yattım ilaç tedavisini evde gördüm. WC, duş ve yemek dışında kalkmam yasaktı, geçen 35+3 de Dr kontrolünde drum biraz serbestleştirdi 37. Haftayı görene kadar. Bugün 36+0 ım ve dün hafif hafif sancılarım ve çok şiddetli bebek toplanması kasılmam olunca eşimle ne olur ne olmaz diye evi temizledik, daha çok herşeyi o yaptı ama bende ister istemez yoruldum… ve şimdi bel ağrısından şiddetli kasılma sertleşmelerden tekmelerden yataktan kalkamıyorum. İnşallah tüm hamile annelerimiz için en sağlıklı doğum zamanında olur.