KlncA
ben hurma yiyorum ve günde bi 20-30 kere çömelme hareketi yapıyorum ev işi yapmaya çlışıyorum , yürüyüş ve merdiven için evde imkanım yok malesef ama siz yapabiliyosanız durmayın. Gerçi bende henüz işe yaramadı 40+1 im bugün :) dün kontrolüm vardı benimki de 40+5 e kadar bekleyeceğini gelmezse bebeğin durumuna göre suni sancı veya sezeryan dedi.. İkimize de kolay gelsin :) He bu arada böğürtlen yaprağı çayı vs gibi çayları da tüketenler var ama ben denemedim