Ece_akan34 Mavikizkaracocuk benim 176 510 çıktı doktorum bu şekilde dedi daha kan verme dedi 7 haftada gidicem 9 kasımda
Mavikizkaracocuk Ece_akan34 galiba o kadar bekleyemem şuan bile zor dayandım ben gittiğimde 6+2 olmuş olacak
Ece_akan34 Mavikizkaracocuk ben ilk gebeliğimde 5 hafta gittim kese gördük kalp atışı için 7 hafta bekledik stresli geçti benim için o yüzden bu gebeliğimde beklicem folik asit takviyesi alıyorum
Merve_kucuk Ece_akan34 Kızım da 4 gün gecikmede vermiştim. Şuan ki hamileliğimde de gecikmenin 8. günü kan verdim☺️
Merve_kucuk Ece_akan34 Evet kızım da gecikmenin 4. günü beta 2545 çıkmıştı. Bunda gecikmenin 8.günü 1308 çıktı.
poyrazmom_ Kubra001111 değer gayet güzel 2 günde bir kan vererek kontrol et canım %60 artması yeterli 🤗
Ece_akan34 Kubra001111 4+0 173 4+3 510 oldu 2 günde bir kan verin yükselir inşallah herkes göre değer değişiyor
Ayseyldzatly 3 gün gecikmeyle test yaptım silik çıktı , kan verdim 78 çıktı geç döllenme oldu sonrası 2 günde bir kan verdim . İlk gebeliğimde adetime 4 gün kala beta 1028’le öğrenmiştim her gebelik farklıymış gerçekten ☺️ sağlıkla alalım kucağımıza😇
Dilancck Kizlar betam 22 ekimde 602 di 23 ekimde doktor yine kan alalim dedi 853.6 çıktı birgunde bu kdr yukselmesi normalmi