Hiçbir şeker belirtim yoktu 20.haftalarda henüz 2-3 kg almıştım , ideal kilo ile hamile kaldım, ailede şeker geçmişi yok , açlık tokluk çok iyi çıkıyordu doktor yükleme yapmayalım dedi ben yine de böyle bir hakkım var nasılsa diye sağlık ocağında şeker yüklemesi yaptırdım ve sonuç olarak şekerim çıktı şu an 36. Haftadayım ve hâlâ her gün ölçüyorum doktora kalsa benim hala şekerim yok neyseki dahiliyeye gittim de yardımcı oldular