Merhaba sevgili hamişler. Hamileliğimin ikinci ayında koltuk altımı epilatör ile aldım ve o günden beri her ikisi de çok ağrıyor. Nerdeyse üç ay geçti üzerinden ve koltuk altımı kaşıyamıyorum bile dokununca bile ağrıyor. Doktora söylemeli miyim sizce. Bunun gibi bir şey ile karşılaşan var mı aranızda 😳